you said move on, where do i go?


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

hepines.
Riječ. Jedna. I kraj. Bol. Gospodski sjaj.
Nikada zapravo i nisam znala "napisati" tu riječ.


Seraphine.
Bee.

Narcis. Empatik. Hedonist. Perfekcionist. Plave oči.
Zaljubljena u retro stil! I mog savršenog čovjeka.

Znam sve sama. Rodila sam se sama, ne?
Poput..
-Odsjaja vatre u blistavim očima...
-Nježnog dodira što podsjeća na svilu...
-Posljednjeg plamićka dogorjele voštanice..
-Strastvenog uzdaha pri Njegovu poljupcu...
-Suze što presuži kao kap vode na dlanu.
Nestajem iz realnosti. Idem u paralelni svijet.


Posmatrači zvijezda.
Amelia.
Amélie Joan.
An Idiot.
Art Freak.
Avetin
Belle M.
Bonnie.
Carra.
Daughter of rage and love.
Druga dimenzija P. Sawyer.
Eat.
Fairy
Frankie's girl.
Jinx
Joker
Julia
Kenya.
Klara
Kovrčava.
LaLuna.
Leo.
Ln ^^
Madame B.
Mariella.
Molly.
Mrs. Morison Joplin.
Okus.
Pixie.
Purple dreaming.
Rain.
Rosita.
Silver Doe.
Sullivan.
Uhvati ritam
Urban symphony.
Valentina.
Vruća sa šlagom.


Past.
3. Joker's smile.
2. Time is nothing. A desire to love is everything.
1. Zadnji let za Sarajevo.

Affilates
Copyright © 2009. By Seraphine. Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu (+ slike u boxevima- moje) je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.
© Design: x o x o x x
AdjustmentBina

title: Joker's smile
date: 01.09.2009.
time: 00:13
Joker: Come here. Hey! Look at me.
So I had a wife, beautiful, like you, who tells me I worry too much. Who tells me I ought to smile more. Who gambles and gets in deep with the sharks...
Look at me! One day, they carve her face. And we have no money for surgeries. She can't take it. I just want to see her smile again, hm? I just want her to know that I don't care about the scars.
So... I stick a razor in my mouth and do this... to myself. And you know what? She can't stand the sight of me! She leaves.
Now I see the funny side. Now I'm always smiling!

Pogodilo me to. Njegova životna pouka.
Tarikova.
Ima mene, tu sam sad.

[click] 1:32 - 2:30

Ne treba mi komentar od par riječi. Radije nemojte nikako ako ćete tako.

Update 01.09. Vidim da neki nisu razumjeli post. Nije svrha da mi kažete da li ste gledali scenu ili film već prije, već da napišete šta mislite o beskrajnoj ljudskoj škrtosti koja se proteže duž scene.

Komentiraj|30|

<< Arhiva >>