you said move on, where do i go?


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

hepines.
Riječ. Jedna. I kraj. Bol. Gospodski sjaj.
Nikada zapravo i nisam znala "napisati" tu riječ.


Seraphine.
Bee.

Narcis. Empatik. Hedonist. Perfekcionist. Plave oči.
Zaljubljena u retro stil! I mog savršenog čovjeka.

Znam sve sama. Rodila sam se sama, ne?
Poput..
-Odsjaja vatre u blistavim očima...
-Nježnog dodira što podsjeća na svilu...
-Posljednjeg plamićka dogorjele voštanice..
-Strastvenog uzdaha pri Njegovu poljupcu...
-Suze što presuži kao kap vode na dlanu.
Nestajem iz realnosti. Idem u paralelni svijet.


Posmatrači zvijezda.
Amelia.
Amélie Joan.
An Idiot.
Art Freak.
Avetin
Belle M.
Bonnie.
Carra.
Daughter of rage and love.
Druga dimenzija P. Sawyer.
Eat.
Fairy
Frankie's girl.
Jinx
Joker
Julia
Kenya.
Klara
Kovrčava.
LaLuna.
Leo.
Ln ^^
Madame B.
Mariella.
Molly.
Mrs. Morison Joplin.
Okus.
Pixie.
Purple dreaming.
Rain.
Rosita.
Silver Doe.
Sullivan.
Uhvati ritam
Urban symphony.
Valentina.
Vruća sa šlagom.


Past.
3. Joker's smile.
2. Time is nothing. A desire to love is everything.
1. Zadnji let za Sarajevo.

Affilates
Copyright © 2009. By Seraphine. Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu (+ slike u boxevima- moje) je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.
© Design: x o x o x x
AdjustmentBina

title: Time is nothing. A desire to love is everything. <3
date: 28.08.2009.
time: 20:25
Znam da sad uveliko spavaš ali imao sam potrebu da ti ovo napišem. Možda će zvučati malo otrcano ili šuplja ali rizikovat ću. Ja.. ne znam... ne mogu da nađem riječi kojima bih opisao koliko te volim i koliko si mi uljepšala život. Nikad nisam osjećao ovakvo nešto prema nekome.
Jednostavno ja mislim ozbiljno kad kažem da želim zauvijek biti s tobom, da se nekad vjerimo, vjenčamo, imamo djecu i ostarimo zajedno. Možda će ti ovo biti teško za povjerovati ali tako je. Ja svoja osjećanja od tebe ne mogu i ne želim kriti. Ne mogu sebe zamisliti ni s kim osim s tobom.
Znam, pretjerujem... Ustvari mogu reći da sam siguran da te ovim plašim i zbunjujem. Možda žurim s ovim što sam ti rekao. Jbg, uvijek sam bio iskren i otvoren, mijenjat se ne mogu. Ti si svjetlo mog mraka, moj anđeo, moja sreća, duša. Berina, volim te svim srcem i dušom. Samo tebi pripadam i zaista se trudim učiniti te sretnom i uspijevam u tome.
Čak i da me sutra ostaviš ja ne bih bio ljut na tebe. Ako prestaneš osjećati ljubav prema meni ili ti jednostavno dosadi ja ti nikad neću zamjeriti, ne što me boli briga već što mi je tvoja sreća najpreća. Isto tako ne mogu te lagati da bih ikad to prebolio do kraja života i da bih ikad prestao osjećati nešta prema tebi i kad bih bio s drugom.
Ti si predobra i prelijepa djevojka koja zaslužuje da bude sretna i ja sam siguran da ćeš biti. Činiš me toliko sretnim da evo sad dok pišem ovo suze puštam koliko mi je drago što te imam u svom životu. Svaka sekunda provedena s tobom je najljepši trenutak mogu života. Ne znam više šta da kažem. Ionako sam pretjerao uveliko.
Volim te always and forever Bino moja. <3


Suze su mi tekle dok sam tu sms poruku čitala bezbroj puta oko četiri ujutro.
Da, zaljubila sam se. Volim ga. Mnogo.

Ja i on. <3
Image and video hosting by TinyPic


Komentiraj|38|

<< Arhiva >>